Überlingen – pentru cea de a 25-a oară, competiția TOP 100 selectează cele mai inovatoare firme din rândul companiilor mijlocii din Germania. Schwank GmbH este una din aceste firme inovatoare în acest an. Acesta a fost rezultatul analizei liderului TOP 100, Prof. Dr. Nikolaus Franke. În calitate de mentor al TOP 100, Ranga Yogeshwar a premiat Schwank, împreună cu Franke și compania de media, la ceremonia de decernare a premiilor din Ludwigsburg pe data de 29 iunie 2018 în cadrul celui de al 5-lea Summit al IMM-urilor din Germania. În procedura de selecție individuală, am avut un nivel foarte bun cu procesele noastre inovatoare și succesele noastre în inovație.
În 1983 Günther Schwank a inventat şi brevetat primul radiant ceramic infraroşu pe gaz din lume. Caracteristicile de bază: în timp ce sistemele convenționale aduc inițial aerul ambiental la temperatura corectă, sisteme de încălzire cu infraroșu, care utilizează un amestec de gaz și aer, funcționează diferit: ele încălzesc direct, asemeni razelor soarelui care cad pe piele. Cu această invenție, Schwank a pus bazele companiei, care a înregistrat ulterior un succes continuu. Cât de mare este succesul companiei din TOP 100 din Köln chiar și după 80 ani, demonstrează cele 22 brevete pe care compania le-a obținut doar în ultimii trei ani. Mai mult decât atât, compania este lider global de piață în segmentul său.
„Inovațiile însă nu cad din cer, ele necesită disciplină, timp și disponibilitatea de a investi”, a declarat Oliver Schwank, care conduce compania de familie în cea de a treia generație. Disciplina include, de exemplu, neamânarea ședințelor de inovație programate în mod regulat, chiar dacă activitatea zilnică este extrem de încărcată. Aceste ședințe, la care participă șefii tuturor diviziilor și consiliul director, se axează în principal pe modul în care poate fi susținut progresul tehnologic. Participanții acționează într-un mod foarte structurat în cinci etape: de la generarea ideilor până la studiul de fezabilitate, la construcția prototipului și testul la client și în final până la lansarea pe piață. În orice etapă, nenumărate aspecte secundare obligă echipa proiectului să documenteze toate subiectele relevante și să le execute în totalitate.